sobota 17. ledna 2009

Salsa silvestr ve Škrdlovicích

Dneska jsem hodil na web tři videa, která byla natočena na salsa silvestru ve Škrdlovicích. Byla to super akce a byl čas, tak se točili hlouposti, na které teď prostokratici můžou koukat :).

První zachycuje mojí maličkost s Jiřinou (kubánká salsa):



Druhé Robíka s Nikou (linea / LA):



No a třetí je příprava na monster ruedu ve dvou kruzích. Milan se nás snaží poskládat tak, aby šla provést Dame Una mezi vnějším a vnitřním kruhem :). Ten chaos, který tak jako tak následoval je vidět na dalších 4 videích, které se ale neodvážím dát na net :).

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Aaaaaha, tak to jsi ty ten odborník, myslel jsem, že tančíš jak chlap.Asi EGOuš viď? Takhle zženštile jsem kubu tančit neviděl. Měl bys s tím něco dělat.

Mavo řekl(a)...

Zajimavej prispevek ... pravdepodobne od machisty. Mohl by ses aspon podepsat at si tu nepisu s anonymem? Ale je fajn ze konecne alespon jeden clanek zbudil nejakou reakci :).

A) Nikdy jsem se za odbornika nevydaval ... blog si pisu, protoze obcas mam puzeni neco sepsat a protoze na ceskem netu je toho o salse zoufale malo. Tak alespon prispet par vecma ktere me prijdou zajimave.

B) Z ceho usuzujes ze jsem EGOus? Jenom z toho jak tancim? Nebo ze si pisu blog? Priznam se ze toto mne nastvalo.

C) Vidis, to ze tancim zzenstile mi jeste nikdo nerekl :). I kdyz reakce uz byly ruzne. Uz davno netancuju cistou kubanu ... nejak se to zvrhlo do neceho hmm ... radeji tomu nebudu davat nazev :).