středa 9. dubna 2008

Afro fest 2008

Přes víkend jsem vyrazil na první ročník Afro festivalu v Praze. Organizovali to moji instruktoři Afro tanců Leon a Jamba, tak jsem byl zvědavej, jak se jim to povede, kolik lidí příjde a jaká bude atmosféra. Afro zatím v českých krajích příliš lidí netancuje a vzhledem k našim ztuhlým středoevropským zádům asi ani nikdy příliš populární nebude. Je to škoda, protože to je tanec plný energie a temperamentu ... hudba je chytlavá a neuvěřitelně rytmická. A dobře se u toho blbne :). Byl jsem na páteční párty, dvou sobotních workshopech a sobotní párty.

Musím říct, že obě párty byly mimořádně vyvedené. Výborná atmosféra, výborní tanečníci, spousta známých lidí, chytlavé worskopíky a předtančení. Ani jedna párty nebyla přeplněná, takže i tancovat se dalo. Hlavně ale osobnosti, které dorazili do Prahy byly jednoznačně na světové úrovni. Mě nejvíce zaujal Papa Rumba. Kliďas s charisma Bila Cosbyho s neuvěřitelně propracovaným stylem. Pak Michael Kualko, "rozčilený" malý mužík tančící afro / moderní tanec schopný přecházet z pomalých propracovaných pohybů do neuvěřitelně rychlých. Nu a Doris s fantastickými pohyby těla ... škoda mluvit, je třeba to vidět :). Show se vyvedly, variabilita potěšila. Dvě salsa vystoupení, byly k vidění vystoupení skupiny Tradicion, několik Afro, flamenko a moderní tanec. Poslední dvě se mi osobně líbili nejvíce.

Jediným menším zklamáním z párty byla kapela FS Latino orchestra. Občas byly hoši neuveritelne mimo rytmus (az se mi skrivil oblicej). U tanecni latino kapely je fatalni nedostatek. Ale jinak hrály výbornou chachu a son.

Hodil jsem na youtube jedno video z páteční párty v Tropíku:

Žádné komentáře: