čtvrtek 20. srpna 2009

"Uzavření" klubu Tropison

Asi měsíc kolovali fámy o tom, že Tropison (jeden z největších salsa klubů ve střední evropě) bude uzavřen. Dokonce proběhla "poslední" párty ... jenom aby se ukázalo, že nic se zavírat nebude a vše běží dál ve starých kolejích, ale pod jiným názvem "Palanca".

http://www.salsaportal.cz/salsa/ostatni/oficialni-vyjadreni-k-posledni-party-clubu-tropison.html

Jenom té salsy asi bude méně a nebude každý večer. Což nevadí, protože v úterý a čtvrtky tam stejně nikdo nebyl ... nebo možná byl, ale je to tak velké, že při menším počtu lidí to působí prázdně a nemá to atmosféru. Hlavní je, že středy, pátky a soboty zůstávají.

Zavření klubu ale hrozí dál, protože Kotva se má rekonstruovat. Jenom nikdo neví kdy. Mělo to být už v září, ted se mluví za půl roku. Uvidíme. Zavření klubu bude docela velká rána pro pražskou salsa komunitu, protože to je jediné místo, kde se daj pořádat větší akce, kam se vejdou všichni a která má aspoň náznak klimatizace. Ale bůh ví, že tu rekonstrukci potřebuje, teda minimálně výtah.

Kolují ale fámy, že se má otvírat nový klub kdesi nad stanici Metra muzeum směrem na Vinohrady. To by bylo fajn ... měl bych to pak kousek :).

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Díky za informaci. V souvislosti s tímto údajným zavřením jsem si ale vzpomněla na klub "La Rosa negra"...četla jsem, že má být zavřený, website je také nefunkční...nemáš nějaké nové informace ohledně tohoto klubu?

Mimochodem velmi zajímavý blog, líbí se mi ;-)

Mavo řekl(a)...

Dik, chvala tesi :).

La Rosa Negra je zavrena tusim od jara kvuli konfliktu s pronajimateli ... meli to nejak spatne odhluceny a asi to rusilo gamblery o poschodi vyse :). Od te doby vedeni shani nove prostory. Pry to vypada nadejne ... ale to Vera rikala uz pred 3 mesicema.

Anonymní řekl(a)...

Ajj, tušila jsem to...Stále víc mi připadá, že Češi mají na cokoliv ohledně LA, zejména hudbu, prostě jistou averzi...ale možná jsem poranoidní... no, je to škoda. Já osobně jsem tam bohužel nikdy nezavítala, ale už před lety jsem o ní slyšela od přátel, kteří si ji hodně chválili. Přiznám se, že aktuálně nemám přehled moc o ničem v Praze (ani nejsem odtamtud), nemáš nějaký tip na dobrý klub čistě s latino hudbou...? (né jen salsa kluby, i když nic proti nim :-D )
Už jsem trochu mimo téma, za to se omlouvám, ale jak čtu tady tvé články, mám pocit, že se vyznáš :D