středa 3. srpna 2011

Trocha dobré muziky

Havana D'Primera vydala novej singl Carita De Pasaporte. Kéž by celé album bylo takhle dobré. Uvidíme.



Pak jedna známější od Croma Latina: Medley: Aire / En el aire. Je to trochu umělé, ale šlape to.



Ještě jedna od Havana D'Primera: Historia Verdadera. Je to spíš merengue než salsa nebo tak nějde na rozhraní. Ale je to veselé a nejni to klasické merengidní tuc tuc. A samozřejmě to šlape.



A nakonec jedna bachata Hasta El Final od Monchy y Alexandra. Jeden čas se v Praze hrála docela často, teď ji šlověk skoro neslyší. Škoda.

2 komentáře:

Pavla řekl(a)...

Nádnerná píseň. Je opravdu škoda, že už se nehraje...

Allie Reyna řekl(a)...

Ahoj, jmenuji se "ALLIE REYNA" Jsem z USA. Byl jsem ženatý 7 let s Rubenem. Věci začaly být ošklivé a téměř pokaždé jsme měli boje a argumenty. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme. co úžasný zázrak udělala Baba Egbe pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte Babu Egbe nyní prostřednictvím jeho e-mailu: babaegbetemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818