středa 23. listopadu 2011

Salsa kluby v Praze

Za posledních pár měsíců došlo k drobnému zemětřesení na poli pravidelných salsoték v Praze. Zde je krátký přehled.

Klub Cubanita skončila ze dne na den 1.10.2011. Ukončení nikdo nečekal … ani vedení ne, vzhledem k tomu že ho oznámilo jeden den dopředu. Hospoda nahoře prý nevydělávala a stáhla s sebou i Cubanitu, která pod ní patřila. Je to škoda, klub se ujal a měl pravidelnou klientelu.

Pravidelné nedělní párty na občanské plovárně skončily. Prý kvůli vánočním akcím a firemním večírkům. Salsa / zouk párty na plovárně prý budou pokračovat v novém roce / na jaře. Zatím se párty s Osámou přesunula do Rinconu, který byl jinak v neděli zavřený.

Rincon v pátek 30. září otevřel druhý taneční sál. Teda měl otevřít, nakonec ho jenom poprvé zpřístupnil široké veřejnosti na krátkou čumendu a otevřelo se až o týden později. Nová místnost je lemována dobře oddělenými boxy všechny s výhledem na parket. Parket je menší než v horní místnosti a je lemován z větší části vyvýšeným zábradlím. Místnost působí útulně a má víc "klubové" atmosféry. Velkým plusem je dobrá klimatizace. Velkým mínusem naopak povolení kouřit (horní patro je nekuřácké). Fotky nových prostor naleznete zde, nebo zde.

Spodní místnost hraje přes týden hlavně různé varianty diska. V pátek tam bývá kizomba párty, v sobotu pak zouk/salsa s Osámou (bůh ví zda pravidelně). V neděli pak nově hraje Osáma vyhoštěný z plovárny. Na prosinec jsou do spodního patra naplánovány asi tři koncerty.

V horním patře je program stále stejný ... salsa/bachata/regeton/merenge. Jenom DJjové jsou den ode dne nahluchlejší a muzika hlasitější. Zvažuju koupi ucpávek. DJjové se tváří že neumí česky a hudbu neztlumí.

Spodní prostor přes týden zatím zeje prázdnotou, disco moc netáhne. Asi by neuškodilo zůstat u salsy/zouku/kizomby nebo eventuálně hrát tématicky. V Praze neexistuje klub, kde by se hrála ve větší míře timba / son / pomalá salsa. Anebo zkusit swing, tango nebo taneční čaje. Možnosti určitě jsou, jenom zapojit existující komunitu. V nejvíce navštěvované dny (pondělí a čtvrtek) by mohla salsa hrát v obou sálech. I když v tomto případě se mi zdá že lidi maj tendence se shlukovat v jednom a druhý nechávají prázdný.

Palanca jede dál v zajetých kolejích (bohužel). Pomalá a nepříjemná obsluha prodává nekvalitní nápoje za vysoké ceny. Ve výsledku se ve špičce často čeká 15 minut na drahý nápoj nevalné chuti. Sterilní letištní prostor nebyl nikterak zkrášlen a výtah stále působí nebezpečně. Druhý sál je stále schovaný a většinou nevyužitý. Inu neschopnost pronajimatelů nezná mezí, tak doufejme že to brzy zkrachuje a převezme to někdo jiný.

Jam cafe taky působí stále stejně, jenom jsem byl překvapenej že začali hrát sem tam i zouk.

Za poslední dva měsíce tedy zmizely z mapy dva kluby. A zrovna v době kdy lidi se snižující se teplotou začínají chodit tančit. Pondělní a čtvrteční Rincon jsou narvané k prasknutí, středeční Palanca též. Jam Café v úterý je stále nacpané až přecpané.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Přijďte se proto podívat do HuDi klubu Ilusion. Každou středu je zde Salsa s příjemnou atmosférou a usměvavou obsluhou.

Allie Reyna řekl(a)...

Ahoj, jmenuji se "ALLIE REYNA" Jsem z USA. Byl jsem ženatý 7 let s Rubenem. Věci začaly být ošklivé a téměř pokaždé jsme měli boje a argumenty. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme. co úžasný zázrak udělala Baba Egbe pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte Babu Egbe nyní prostřednictvím jeho e-mailu: babaegbetemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818