středa 9. listopadu 2011

Horuce Tatry vol 6

Již šestý ročník Horúcích Tater, a zase se mu nedá nic moc vytknout. Výborní instruktoři, čtyř hvězdičkovej hotel, spousta výborných tanečníků, spousta inspirace a hlavně luxusní wellnes centrum. Není nad to se po celodenním poskakování po parketě naložit do sauny. Přikládám videa z workshopů. Nejsou bohužel všechny, ale workshopy hlavních hvězd (Roly Maden a Doris Martinez) mám všechny až na jeden.

Doris vede pravidelné kurzy tady v Praze. Je to výborná tanečnice (neznám lepší tanečnici afro-kubánského stylu) a dle referencí i lektorka, tak mrkněte na její web http://www.dorismartinez.cz. Roly prý učí někde v Miláně, tak chlapy musí taky k Doris :).

Fotky z akce najdete na adrese http://horucetatry.norika.sk/sk/photogallery. Moje videa pak níže. Vystoupení jsem netočil. Hlavně z důvodu otravných kameramanů, kteří nesmyslně pobíhali po parketě okolo tanečníků a překáželi. Kamera by neměla mít přednost před publikem. Díky bohu v sobotu už je někdo usměrnil, ale to jsem kameru nechal na pokoji. Pár videí už se ale válí na netu. Třeba zde.

Roli and Doris third salsa workshop



Roli and Doris seccond salsa workshop



Roli and Doris first salsa workshop



Roli salsa timba man styling workshop



Doris woman styling workshop



Hamidin regeton workshop



Roli and Doris son workshop



Miguel and Mayana salsa styling workshop

1 komentář:

Allie Reyna řekl(a)...

Ahoj, jmenuji se "ALLIE REYNA" Jsem z USA. Byl jsem ženatý 7 let s Rubenem. Věci začaly být ošklivé a téměř pokaždé jsme měli boje a argumenty. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme. co úžasný zázrak udělala Baba Egbe pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte Babu Egbe nyní prostřednictvím jeho e-mailu: babaegbetemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818