sobota 26. listopadu 2011

Mistrovství SUT ČR v Salse 2011


Dne 19.11.2011 se v Chrastovské sokolovně konal nový ročník Mistrovství ČR v Salse organizované Svazem Učitelů Tance. Musím se přiznat že jsem konáni nového ročníku nesledoval a kdybych nedostal pozvánku od organizátora pana Černého, tak by mě (a pravděpodobně i zbytek Prahy) zcela minul. Akce se kryla s pražským latino festivalem. Jak je vidět z výsledků, z Prahy se účastnil jenom jeden pár. Kdysi jsem s panem Černým udělal o soutěži mini rozhovor. Najdete ho tady.
  1. Mazůch Jakub, Gatěková Michaela, MG Dance Ostrava
  2. Houser Josef, Hebedová Lucie, Zlín - Praha
  3. Janás Dalibor, Janásová Zuzana, MG Dance Ostrava
  4. Scholz Ondřej, Králová Jana, Paul Dance Jilemnice
  5. Mědílek Aleš, Votavová Petra, TŠ Mědílkovi Zlín
  6. Pytloun Miroslav, Kratochvílová Lucie, Česká Lípa - Chrast
  7. Brdička Jakub, Čmelíková Kateřina, TK Bohémia Chrast
  8. Mohyla Ladislav, Hoffmannová Soňa, Dance4-LosCazadoresDelRitmo Praha
  9. Zikmund Daniel, Zahradníčková Tereza, TaPŠ ILMA Turnov
  10. Masnica Radim, Halmová Marcela, MG Dance Ostrava
  11. Bělohlávek Jiří, Ing. Gaďorková Klára, Vysoké Mýto - Brno
  12. Havel Jiří, Hemerková Aneta, TK Bohémia Chrast
  13. Smejkal Marek, Vavřinová Monika, TK Bohémia Chrast
  14. Hadrava Aleš, Sokolová Naďa, TK Bohémia Chrast
  15. Buřil Pavel, Dillenzová Klára, Brandýs n. L. - Cheb
Pan Černý dodal foto vítězů:

A na webu se objevilo i video vítězů:

1 komentář:

Allie Reyna řekl(a)...

Ahoj, jmenuji se "ALLIE REYNA" Jsem z USA. Byl jsem ženatý 7 let s Rubenem. Věci začaly být ošklivé a téměř pokaždé jsme měli boje a argumenty. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme. co úžasný zázrak udělala Baba Egbe pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte Babu Egbe nyní prostřednictvím jeho e-mailu: babaegbetemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818