neděle 16. března 2008

Chacha a rytmika

Dneska jsem přišel na důvod, proč jsem měl takové problémy s tancováním chachy. Teoreticky je to plus mínus to samé co salsa, jenom se v prázdné době místo pauzy přehopsá ono pověstné chacha :). Nikdy mi ale příliš nevycházely ani ty nejzákladnější otočky z mého salsa repertoáru a až dneska mi docvaklo proč. Jakožto člověk navyklý hlavně na salsu totiž tancuju a vedu partnerku na "jedničku". Problém je, že chacha se tancuje na "dvojku". Mělo mě to kopnout, když Leon na kurzech volně přecházel mezi sonem a chachou.

Chacha je tedy 2-3-chachacha, 6-7-chachacha (první doba je skrytá v třetím cha)
Son je 2-3-4, 6-7-8 (první doba pauza)
Salsa je 1-2-3, 5-6-7 (čtvrtá doba pauza nebo příťuk)

Zrádná je ona první doba ukrytá v třetím cha :).

Žádné komentáře: